Pedro de la Rosa wystartuje do wyścigu o GP Belgii z samego końca stawki. Zespół Hiszpana zdecydował się na zamontowanie w jego C29 nowego, dziewiątego już silnika, przekraczając tym samym regulaminową liczbę ośmiu jednostek napędowych przypadających na kierowcę.
Decyzja zespołu Petera Saubera została wymuszona przez serię usterek jednostek napędowych Ferrari w bolidzie 39-letniego kierowcy we wcześniejszych częściach sezonu. Dodatkowo, odległa pozycja startowa zminimalizuje straty związane z karą przesunięcia o 10 pozycji.Na karze nałożonej na kierowcę BMW Sauber skorzystają Lucas di Grassi z Virgin Racing oraz Witalij Pietrow z Renault, którzy wystartują odpowiednio z P22 oraz P23.
29.08.2010 12:20
0
Przydałoby się info o wszystkich kierowcach i ich silnikach
29.08.2010 12:22
0
Posypało się tych kar.. w sumie regulamin jest od tego żeby go przestrzegać.
29.08.2010 12:22
0
Kierowcy Ferrari też mogą mieć tak problem został im jeden nowy silnik
29.08.2010 12:23
0
A może specjalnie zamontowali 9 silnik teraz kiedy i tak nie mieli szans na dobry wynik żeby mieć dwa dobre silniki na resztę sezonu?
29.08.2010 12:30
0
Te silniki Ferrari, od paru lat coś zawodzą
29.08.2010 12:36
0
To nie silniki zawodzą, tylko bolid jest beznadziejny. W STR jakoś jest ok :)
29.08.2010 12:38
0
Petrov wystartuje z czystej strony, znając jego dobre starty to może mu się udać sporo awansować. Jednak wątpię żeby dojechał do mety.
29.08.2010 12:42
0
To nie bolid jest beznadziejny, tylko (podobno) mocowanie i umiejscowienie silnika nie dogaduje sie zsamym silnikiem, a sami kierowcy te silniki zarzynaja.
29.08.2010 12:43
0
7. Ravf, swietnie, tylko co to ma do Saubera i silnikow?
29.08.2010 12:44
0
zwracając uwagę na to, że kierowcy Toro Rosso nie mają problemów
29.08.2010 12:47
0
8 Ataru, bo bolid był w znacznej mierze budowany pod BMW, a nie Ferrari. Też słyszałem że silnik jest pod kątem i stąd to złe spasowanie
29.08.2010 12:53
0
gdyby nie nowy sponsor to poczekaliby z wymianą na monzę. tutaj tak i tak o nic nie walczą. niestety muszą chociaż trochę zadowolić tego producenta napojów
29.08.2010 12:53
0
4. tak to chyba nie mozna, wtedy kazdy ktoremu nie wyjda quale uzywal by "nadprogramowego" silnika
29.08.2010 12:57
0
12. sharpi, atam, to na pewno nie tak. Oni walcza o meksykanskiego potentata, ktory moze wlozyc naprawde ogromne pieniadze w F1, bardziej w te strone trzeba spogladac, na pewno nie patrza na to, co juz zdobyli. Jest walka, a Sauber chce sie pokazywac z jak najlepszej strony, bo w gre wchodza naprawde grube miliony wraz z Telmexem, ja to osobiscie bardzo sledze, bo i piekielnie kibicuje Rodriguezowi i jego wejsciu do F1, a pewnie wlasnie teraz te rozmowy sa w najgoretszym okresie.
29.08.2010 12:57
0
Dlaczego nie można? Przecież dostał karę :D Cofnęli go o 10 miejsc ;) Jak dla mnie to dobre rozwiązanie taktyczne i chyba faktycznie na zapas wymienili ten silnik. A swoją drogą, motor nie był mocowany pod kontem w Ferrari?
29.08.2010 13:11
0
9. Ataru Gdyby nie wymiana silnika w bolidzie Saubera, Petrov wystartowałby z brudnej strony toru ;) Ostatecznie sądzę jednak, że nie będzie to miało większego znaczenia...
29.08.2010 13:14
0
@8.Ataru także sam widzisz,że to jest główny powód ich niepowodzeń. Wina nie leży aż tak bardzo po stronie kierowców raczej po stronie tej nieudanej konstrukcji.
29.08.2010 13:25
0
8. Ataru nie rozumiem jak kierowca może "zarznąć" silnik. Kierowca wykorzystuje wszystkie jego zalety a to że się rozpada świadczy o jego słabej odporności
29.08.2010 13:51
0
normalnie... jak button jezdzil z sato w hondzie to temu drugiemu silniki padaly a button nie mial z tym problemow
29.08.2010 14:38
0
do fankiVettela: dziś znowu widzieliśmy jaki to "fajter":P
29.08.2010 14:40
0
No Vettel brawo....
29.08.2010 14:51
0
Turcja, Belgia a to nie koniec sezonu jeszcze
29.08.2010 14:52
0
PS: Ale Robert odjeżdża Webberowi po zmianie opon!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się